piatok 15. februára 2013

Jillian Michaels- (Mojích) 30 Day Shred

Upozorňujem, že názory sú čisto amatérske. Nevyznám sa do niečoho takéto. Sú to len moje názory a postrehy.




Takže ako by som začala?
Som šťastná, hrdá, prekvapená ...že som to dokázala. Je to pre mňa naozaj záhadou, pretože som sa pred mesiacom ničomu takémuto nevenovala. (tým mám na mysli hocijakú pohybovú aktivitu)
Ako ste mohli vidieť na začiatku tento článok bude veľmi amatérsky, ale dúfam, že vás bude motivovať:)!

Prvý level je vždy samozrejme najľahší a tak výnimkou nebolo ani 30 DS, silové cvičenia ma nebavili tak isto ako aj v druhom leveli. Bavilo ma tu kardio, a ABS cvičenia tiež neboli zlé. Milovala som doraziť sa na konci niečim čo ma aj bavilo a neotravovalo ma to. Po pár dňoch som vedela celú zostavu naspamäť, mala ju rozdelenú na zlú časť a potom tú dobrú časť. Týchto 10 dní mi polhodinka vždy rýchlo prešla:)
+Kardio  
+ABS
+Zaujímavé
+Okruh 3, ABS, Kardio
-Kliky
-Silové cvičenia

Druhý level bol pre mňa nočná mora, nie len že bol najťažší, ale bol aj nudný. Modlila som sa ku koncu, a neraz ma lámal k tomu aby som s celým 30DS skoncovala, alebo aspoň preskočila tento level. Ale nakoniec som to s menšími ulievačkami (priznám sa!) zvládla prežila a verte mi, mala som výčitky svedomia. (Ale keď ja sa tak neviem dočkať môjho nového cvičebného plánu:D)
+žiadne kliky
-silové cvičenia
-Kardio
-Proste všetko!:D

Tretí level teda posledný bol asi najpríjemnejší, určite z psychického hľadiska, že sa blížil koniec. Zdal sa byť jednoduchý niečo také ako skákať ako žaba, či hrať sa na supermana sa zdala byť hračka, no nebola!:D Ale oproti druhému levelu to bolo milé oslobodenie. 
+Silové cvičenia
+ABS (Až na to na konci)
+Poslednýýý
-Kliky
-Kardio 

Ideálny level 30 DS pre mňa 

Kardio- Level 1 (Poskakovanie ma bavilo viac ako tanečky, a umieranie môjho trupu tak isto ako aj žabičky a iné vecičky)

ABS- Level 3/1  

Strength- Level 3 (Všetko lepšie ako tie nudné cvičenia na posilovanie rúk, alebo čo to malo za zmysel!:D)



Keď som 30DS snažila cvičiť cez leto, Jillian mi bola vrcholne nesympatická. A teraz? Je podľa mňa úžasná. A aj sympatie k nej sa vyskytli. A preto som si stiahla Banish Fat Boost Metabolism a teším sa na to ako vyskúšam zas niečo iné. Bude na tom super, že sa do toho nebudem musieť tak dokopávať. Teda, že keď mi bude zle, proste klídek. Verím, že sa nebudem ulievať a zaradím to min. 2x do týždňa do môjho plániku.

(Čo sa týka efektívnosti, neviem sa k tomu vyjadriť, pretože som proste ťava:D. Ale dalo mi to už len tú odhodlanosť.)

30DS odporúčam každému, je to len mesiac. Tak do toho!:)


15 komentárov:

  1. ten druhý level ani mna nebavil..prvý maximálne a posledná som dala,lebo bol posledný :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pozývam ťa na moju Kallos giweaway: http://lifelovezaza.blogspot.sk/2013/02/1giweaway.html

      Odstrániť
  2. aj ja sa musím pustiť do niečoho.. som taký leňochod že to začína byť viditeľné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od pondělí už zase začínám cvičit, takže 30 DS opět opráším a budu jej cvičit poctivě každý den. :D Je to nejefektivnější cvičení, dle mého názoru.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Umírám ze dvojky! Ale musím se přes to přenést :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. som asi čudná ale 30DS nepoznám :D mohla by si vysvetliť o čo tam ide? :D :D

    môj blog:

    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. a aké boli teda tvoje výsledky? spozorovala si zmeny na tele? schudnutie, spevnenenie???

    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nice post)
    WatchMyBlogHere
    Love your blog! Hope you'll love mine and follow me!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. máš můj obdiv!:) já jsem to zkusila jednou a v půlce jsem to vypínala, protože jsem byla úplně KO:D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nepočula som o tom ešte, ale skúsiť to skúsim, určite!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tiež som to začala, ale asi po dvoch týždňoch skončila, lebo mi odchádzali po cvičení kolená a nevedela som vyjsť ani po schodoch :/ ale chcem to nahradiť fitkom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Here are a few examples in the conflicting opinions we hear every single day:.
    9 - Listen to your system: If your hungry eat, when your not, don't. The only thing excessive exercising aerobically does is diminish your resolve and decrease your lean muscle.

    Also visit my website - Alexa traffic report for OBESITY.WS

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár:)