štvrtok 3. apríla 2014

│Recept│Zdravé muffiny ♥


 Na obrázkoch mandľové muffiny s lesným ovocím, a miesto medu vanilkový cukor.

 │Recept│Zdravé muffiny ♥



Kto by nemal rád muffiny? A ešte keď je možné pripraviť si ich aj zdravo bez použitia čo i len štipky múky,či umelých cukrov? Recept je jednoduchý, takže ho zvládne každý a myslím si, že takisto bude aj výsledok všetkým chutiť:)

Suroviny (16KS):
Ovsené vločky: 200g
Mlieko: 100 ml + voda
Med: 2 Lyžice
Vajcia: 2 ks
Škorica: PP
Prášok do pečiva
Jablká: 200g /alebo ľubovolné ovocie/

Žĺtky zmiešame s medom a zmiešame s ostatnými surovinami (vločky,mlieko s vodou,škorica,nakrajané jablká na malé kúsky). Z bielkov si spravíme sneh a pridáme k zmesi. Ak sa vám cesto bude zdať veľmi tuhé môžete ho ešte rozriediť vodou,či mliekom. Nedajte sa zmiasť ak sa vám bude zdať riedke, aj ja som ho mala riedke, a výsledok bol perfektný (mala som najprv obavy a už som chcela prisypávať ďalšie vločky:D). Jabĺčka môžete nahradiť čímkoľvek, mrazeným ovocím,čerstvými jahodami,čučoriedkami,pomarančom,orieškami,čokoládou... to je na vašej fantázií. Takisto aj dodekorovať si ich môžete podľa seba:) 
Pečieme pri 180stupňoch, 20 minút +

TIP:Naposledy som do cesta pridala šťavu z pomaranča, a na vrch muffinov som dala dužinu z nich,pekne sa to zapieklo v trúbe.
TIP II: Odporúčam piecť v silikónových formičkách, v papierových košíčkoch sa mi to cesto dosť nalepilo na ten papier.
TIP III: Môžete pridať aj vanilkovú, či mandľovú arómu

Energetická hodnota/Podľa receptu/
Na jeden muffin
332KJ
2,6 B
13,3 S
1,8 T

6 komentárov:

  1. och nie je mudre pozerat si blogy v case obeda :(

    Inak uz zajtra losujem NIVEA giveaway vitazov tak sa nezabudni zapojit tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hned bych si je dala:)* recept určitě vyzkoušim;)*

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár:)