nedeľa, 25. mája 2014

│Recept│Kakaovo - Vanilkový hrad

│Recept│Kakaovo - Vanilkový hrad


   Dneska vám prinášam tip, na môj improvizačný a veľmi chutný recept. Pokiaľ sa vám nechce hrať s hradom, či inými kreáciami, netreba, chuť ostane stále rovnako skvelá a šťavnatá.
Suroviny (na menší plech)
Vločky: 50g
Jogurt: 100g (biely,ochutený)
Holandské kakao: 1 lyžica
Banán: 1/2
Vajce
Prášok do pečiva
Vanilková aróma,sirup,Vanilkový cukor

Vločky si rozmixujeme na prach, pridáme všetky suroviny a vylejeme na plech/do formičiek. No čo viac dodať, jednoduché,chutné a rýchle:D
S vanilkovým cukrom nemám odskúšané, ale vanilkový sirup tam spraví fakt úúúúžasnú chuť!
Pečieme pri 180 stupňoch, 20 minút +
TIP: Povykrajovala som si kolieska, ktoré som striedavo vyplnila jablkami a rozvarenými broskyňami s vanilkovým cukrom. Maximálne improvizačne ako celý koláč:D:)

6 komentárov:

  1. Ahoj, taky začínám blogovat a hodili by se mi nějaké rady apod.! :) http://fitnessfoodforyou.blogspot.cz/ Mile ráda uvítám tvou podporu, jsi skvělá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jůů to je něco! to musím zkusit, díky za recept :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak to určite vyksúšam!
    Pozývam ťa ku mne na blog na GA o balíček plný kozmetiky:)
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňam mňam mňam :) naozaj chutnučké :)
    Musím vyskúšať vyzerá to skvele :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár:)