piatok 2. mája 2014

│Recept│Mňam, ZDRAVÝ CHEESECAKE

│Recept│Mňam, ZDRAVÝ CHEESECAKE

Cheesecake som piekla 3x v živote, prvý krát to bol klasický cheesecake, druhý krát to bol pokus o jeho zdravú variantu a na tretí pokus som si vylepšila svoj zdravý recept a tak našla overené suroviny a pomery, ktoré vám teraz prinášam:)


Suroviny (8 menších kúskov)
Orechy vlašské: 20g
Cornflakes: 20g
Arašidové maslo: 1 lyžička
Mlieko: 40ml
Tvaroh jemný: 160g
Jogurt biely: 80g
škrob
Vajce
Med: 2 lyžičky
Horká čokoláda: 15g
Orechy a cornflakes spolu rozdrtíme napríklad v sáčku, mlieko s arašidovým maslom dáme zohriať do mikrovlnky a pridáme k zmesi ak je hmota príliš hustá môžeme ešte zriediť vodou/mliekom. Tvaroh zmiešame s bielym jogurtom,pridáme vyšľahaný bielok,škrob a med zmiešaný so žĺtkom. Môžete pridať aj kúsky horkej čokolády:). (Keďže doma nemám okrúhlu formu, cheesecake som piekla v hrnci:D na spodok som dala papier na pečenie, ktorý som si obkreslila podľa hrnca, okraje som ešte vymazala kokosovým olejom a vyplnila som ho zmesou.)
Zmes dajte piecť na 10 minút, potom pridajte plnku a pečte približne 60 minút, pri 175 stupňoch s tým, že pod plech s cheesecakom dajte hrniec s teplou vodou.
Tento recept je na taký malý hrniec, takže ak chcete použiť klasickú formu odporúčam zdvojnásobiť až ztrojnásobiť množstvo surovín:)
TIP I: Cheesecake môžete preliať ľubovoľnou omáčkou, ja som si rozmrazila lesné ovocie a ďalej som sa s tým nehrala,tentoraz:D

Energetická hodnota
Na jeden kus
392KJ
5 B
6 S
4,4 T




12 komentárov:

  1. já jsem dělala cheesecake 1x v životě a celkem se i povedl, jen byl trošku kyselejší..což způsobila limetka..ty tu koukám máš úplně jiné ingredience, než je běžné! vypadá to ale určitě zajímavě a chutně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som do zdravej varianty najprv dala pomarančovú kôru a úplne mi to ten koláč pokazilo:D ostávam verná tejto jednoduchej verzií:)

      Odstrániť
  2. Vyzerá to skvele!!! Určite vyskúšam takéto chute mám veľmi rada :)
    LIPSTICKS JUNGLE
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Docela mě překvapily ingredience, které jsou úplně odlišné od toho klasického, ale vypadá to každopádně lákavě :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to moc dobře! Párkrát jsem se snažila udělat nějakou zdravou verzi moučníku, ale nikdy to nějak nedopadlo! :D

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak niekedy ani moje pokusy moc nevýjdu:D ale na ďalší pokus je to potom fajn, a často je to aj jednoduchšie ako originálny verzia:D))

      Odstrániť
  5. vypadá to výborně, tyhle "zdravé úpravy" zbožňuju ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mnam ten vyzera uplne dokonale!

    Ak sa rada staráš o vlásky pozývam na giveaway o vlasový balíček tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vypadá to lahodně :) určitě zkusím, cheesecakes miluju! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár:)