streda 9. júla 2014

│Recept│Kokosovo-ovesné Cookies

│Recept│Kokosovo-ovesné Cookies

Už som vyskúšala viacero receptov na cookies a teraz sa s vami podelím o tie zatiaľ najlepšie, v podstate ide len o zmixovanie ingrediencií dokopy a napackania to na papier na pečenie, ktorý položíte na plech:D nič zložité.

 Suroviny (9ks)
Vločky: 60g
Kokos: 20g
Škorica
Kypriaci prášok
Detská výživa: 1 lžica
Vanilková aróma/vanilkový cukor
Mlieko: 5 lyžíc
Kokosový olej: 1 lyžica
Chia gél: 2 lyžičky + voda

Všetko zmiešame dokopy.
Pečieme 20 minút pri 250 stupňoch, potom na nižšej teplote kým nebudú chrumkavé.










4 komentáre:

  1. Juuj vyzerajú super, len ten kypriaci prášok je tam podľa mňa zbytočne :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam ! musia chutiť úžasne ! :) ja som tiež dávala recept podobný na domáce BEBE keksy :) môžeš sa pozrieť ak chceš :)

    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá to úžasne:3
    Pozývam ťa na moju Giveaway!
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/2014/07/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár:)