piatok 21. augusta 2015

|TRAVEL| London 2015





Londýn! Každý tam už bol,alebo tam ísť chce. Niet divu, je to pekné mesto kde je mnoho možností či už na zábavu, alebo kochanie sa. Toto leto sa mi podarilo tam ísť pozrieť nie len samotný Londýn, ale aj navštíviť môjho kamaráta, ktorý sa tam presťahoval.
O pamiatkach toho asi veľa písať netreba, nakoľko ich každý z nás pozná naspamäť.

Čo mi ale nedá opomenúť je to ako som sa stratila hneď po prílete kedy som namiesto toho aby som vystúpila niekde  asi v centre Londýna, vystúpila na opačnej strane Londýna na druhom letisku:D. Na šťastie som sa rýchlo zpamätala a našla cestu ku môjmu cieľu.


Ďalšie blúdenie Londýnom prišlo niekde v strede môjho pobytu keď som sa za svitania túlala rannými uličkami a hľadala zastávku autobusu smerom domov, avšak márne po 45 minútach zúfaleho oslovovania turistov/domácich a prechádzania sa od zastávky k zastávke som predsa len počkala nakoniec na prvé metro spolu s ostatnými párty ľuďmi. A jednu noc som 15 minút utekala po najväčšom lejaku domov, do ktorého ma nechcela pustiť jedna baba so slovami " Blázniš? Veď prší, nikam nechoď!" avšak som sa jej vytrhla a odšprintovala som si to rýchlo domov:D.

Jediná vec, ktorú spomeniem z celého Londýna je jednoznačne Camden Town, ktorý ma očaril najviac.  Množstvo obchodíkov či už so suvenírmi, hand-made (úúúžasnými vecami), kopa jedla, pouliční umelci, či kreatívne obchody. Skrátka toto treba vidieť:). Veľká škoda, že som si zrovna toto nechala na posledný deň môjho pobytu, nakoľko tam by som tie peniaze čo som si zamenila vedela minúť teda určite:D.

Keď som v Londýne trávila dni  stále som bola voči nemu chladná, avšak spätne keď sa pozriem je to fajn mesto, má pekné časti tak ako každé iné a dúfam, že sa tam zas čoskoro príde pozrieť.

Ešte by som rada spomenula, že som vychytala naozaj úžasné počasie, kedy sme mali niektoré dni možno aj 38°C a tak to bol miestami zabijak turistovať pri takýchto teplotách, ale aspoň mám Londýn v pamäti ako slnečné mesto a nie ako to upršané.

LONDÝN ÁNO/NIE

 Mnoho atrakcií, kultúrnych podujatí/Veľa,veľa turistov = preplnené mesto  
   Parky, Uličky = Skvelé miesto na relax/Orientácia v doprave pre turistov :(                 
Mnoho originálnych barov/Vysoká životná úroveň =  ceny                                          
Primark = Super handry/Davová psychóza + veci, ktoré ma 1/2 UK














4 komentáre:

  1. Parádní fotky, jde vidět, že sis to užila :) Já se do Londýna chystám v červnu, s kamarádkou jsme si řekly, že to bude jako dárek za maturitu.. Hmm, tak teď ji jen zvládnout :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je skvelý darček aj motivácia:D Držím palce nech to zvládnete:) asi začnem uvažovať nad nejakou odmenou za maturitu aj ja :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár:)