|OUTFIT| Do you want to build a snowman?

Po novoročných oslavách a menšej pauzičke sa Vám opäť prihováram  formou outfit-ového článku. Nový rok začal pomaly plynúť a je to čas kedy si my ľudia dávame rôzne predsavzatia a určite nemusím písať, ktoré z nich sú najčastejšie. Z psychologického hľadiska je nový rok super, avšak ja som za to, že človek by si mohol/mal dávať ciele počas celého roka a kedykoľvek, bez ohľadu na to či je začiatok roka, stred, alebo koniec. Nehovoriac o tom, že novoročné predsavzatia väčšinou nedopadnú najlepšie. (Hovor za seba:D)
Zima nás tento rok navštívila trošku neskôr a tak aspoň v Bratislave boli Vianoce bez snehu. Zimu ako takú mám rada, pretože príroda sa vie pekne "vyfarbiť",avšak môjmu šatníku sa to až tak nepáči a tak často krát nezodpovedne volím výber oblečenie a dúfam, že sa mi to raz nevráti.
Na fotkách o ktoré sa postaral môj šikovný kamarát Marek môžete vidieť môj tohtoročný obľúbený kabát a veľký šál. Sukňa a nadkolienky idú so mnou ruka v ruke celý rok.

Ako ste na tom vy a predsavzatia? Dávate si ich každý rok a držíte sa ich?:)












5 komentárov

Ďakujem za každý komentár:)