|TRAVEL| Berlin 2015

Ani som neverila, žeby sa mi (minulý rok) podarilo ísť omrknúť nejaké miesto ešte tento rok po Londýne, ktorý som absolvovala v lete, avšak keď som narazila na smiešnu cenu leteniek (ako určite mnoho z vás:D), neváhala som.
Spiatočné letenky som kúpila za neuveriteľných 15€. Po návrate som síce zhodnotila, že Berlín samotný ma nenadchol až toľko ako iné miesta, ale samozrejme aj tam sa nájde mnoho pekného. Jedno z naj plusov tohto výletu bola moja prvá skúsenosť s couchsurfingom, ktorú som plánovala už dlho. Ubytoval nás Afričan Peter, ktorý nás ochotne vyzdvihol na letisku, niekoľko krát nám uvaril večeru a pomohol nám so všetkým čo sme potrebovali, je to naozaj skvelá cesta ako nie len ušetriť, ale spoznať zaujímavých ľudí a dozvedieť sa aj čosi iné ako len informácie z turistických sprievodcov.

Informácie o cestovaní po Berlíne, či zaujímavosti,pamiatky tú opisovať nebudem nakoľko tie sú na mnohých cestovateľských blogoch a informačných stránkach.

V Berlíne som strávila celé 3 dni a tak vám prinášam výber toho čo som videla a pofotila.







1 komentár

  1. Mna Berlin vcelku nadchol popravde:) velmi prijemne mesto, mala som pocit, ako keby som tam bola uz viackrat a opak je pravdou :)
    Pozývam na veľkú letnú GIVEAWAY tu: https://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár:)