|TRAVEL| SOFIA



Pri Bulharsku väčšine napadne dovolenka pri mori, ja som minulý rok jednu Bulharskú absolvovala a toto leto som sa do Bulharska vrátila na výlet. Letenky sú dostupné z Bratislavy už od 20€.

(Ja s kamarátkou sme v Sofii strávili skoro celé dva dni, a bolo to akurát!)
 
Doprava na/z letiska
Autobus z terminálu 1-Z pred príletovej haly chodí autobus 84, ktorý ide takmer do centra mesta. My sme vystúpili na konečnej a odtiaľ pešo hľadali ubytko.
Metro z terminalu 2- Myslím, že celkom nevýhodné, lebo musíte čakat na shuttle bus, ale napríklad my sme mali metro stanicu hneď pri ubytku tak by nám to možno bolo aj lepšie.
1 jazda stojí cca 0,80€.

Ubytovanie
Hotel Ametyst 25€/2 noci/osoba + raňajky ( Ale odporúčam sa radšej najesť v meste:D)
Hotel bol celkom blízko centra, neďaleko sme mali mnoho pamiatok, Billu, večierku obchody so suvenírmi, metro a ani ostatne pamiatky, bary, či reštaurácie neboli ďaleko. Obrovské plus ma personál hotela, a mínus udeľujem vybaveniu. Avšak ak hľadáte lacnú alternatívu v centre, tak sa to dá zvládnuť.

Kde jesť? Kde piť?
Be happy grill- Veľmi príjemny koncept, skvelé ceny a dobré jedlo. Videla som minimálne 3 tieto reštaurácie a v 2 som jedla 😀
Gelateria naturale- Za touto zmrzlinou sme blúdili asi takmer hodinu, avšak stálo to za to, zmrzliny boli veľmi chutné.
100 gram sladki- Túto cukráreň som našla v sprievodcovi, nájdete tu hlavne domáce mini tortičky, ktoré sú neskutočne skvelé a ešte aj lahodia oku.
Boom! - Ponúkajú najmä burgre, ale pochutnáte si tu aj na šaláte za 5€. Rozhodne vyskúšajte!
Bar- Mini bar v parku, kde sme našli asi najlacnejšie pivo (1,20€ 0,5l) v okolí. Síce flaškové, ale Bulharské a chutné.

Ak radi cestujete, rozhodne sem prídte. Ceny všetkého sú naozaj nízke a tak za pár eur môžete mať pekný trip! My sme výlet poňali aj nákupne a pár hodín sme strávili aj v obrovskom nákupnom centre Paradise.

2 komentáre

  1. tiež som už pokukovala po letenkác do Sofie, musel to byť pekný výletík :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty letenky jsou opravdu výhodné. v Sofii jsem ještě nikdy nebyla:). krásné fotky:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár:)